Kasutajatingimused

Pesustuudio.ee e-poe haldaja PS-Agentuur OÜ ja e-poe klient juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning alljärgnevates kasutustingimustes kokkulepitust:

1) Tooted ja hinnad

E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja märgitud toote juurde. PS-Agentuur OÜ-l on õigus igal ajal muuta toote hinda. Kui poe haldaja on e-poes muutnud toote hinda peale kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, tarnitakse kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist. Kui selgub, et kliendi poolt väljavalitud toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, võtab e-poe töötaja kliendiga ühendust hiljemalt 3 tööpäeva jooksul ja pakub välja võimaliku uue tarneaja. Kui siiski selgub, et toodet ei ole võimalik kliendile sobiva tarneaja jooksul tarnida, võib klient keelduda tellimusest ja kauba eest makstud raha kantakse tagasi kliendi pangakontole hiljemalt 15 tööpäeva jooksul. Kauba juures olevad tootepildid võivad vähesel määral erineda toote tegelikust välimusest ja tootekirjeldused sisaldada tahtmatuid vigu.

2) Ostu vormistamine

Kleint valib e-poest välja sobivad tooted ja lisab need ostukorvi. Valitud tooteid saab vaadata ostukorvi ikoonile vajutades. Tellimuse vormistamisel sisestab klient nõutud andmed (ees- ja perekonnanimi, kontakttelefon, e-maili aadress, kättetoimetamise ja makseviis).

3) Maksmine

Kliendil on võimalik valida Maksekeskus AS makseviiside vahel (SEB pangalink, Swedbank pangalink, Luminor pangalink, LHV pangalink, Coop pangalink, Pocopay pangalink, Visa krediitkaardimakse, Mastercard krediitkaardimakse). PS-Agentuur OÜ on ostu sooritamiseks vajaminevate isikuandmete vastutav töötleja. PS-Agentuur OÜ edastab maksete sooritamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS.

4) Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

E-poes esitatud tellimused antakse üle transporditeenust osutavale partnerile  1-3 tööpäeva jooksul.  Kliendil on võimalus valida järgnevate kauba kättetoimetamise viiside vahel: Itella Smartpost, Omniva pakiautomaat, DPD pakiautomaat. Maksimaalne tarneaeg ettenägematute asjaolude tekkimisel on 15 tööpäeva. Klienti informeeritakse tarneaja pikenemist põhjustavate asjaolude tekkimisest ja lepitakse poolte vahel kokku, kas klient on nõus ootama tellimuse täitmist või soovib tellimusest keelduda. Tellimusest keeldumise korral kantakse kauba eest makstud raha tagasi kliendi pangakontole hiljemalt 15 tööpäeva jooksul.

5) Tagastusõigus

E-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus. Tagastamisele kuuluvad kõik tooted, välja arvatud aksessuaarid. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, kauba küljes peavad olema originaaletiketid, kaup peab olema kandmata ja rikkumata. Et säilitada kauba esialgset kvaliteeti, palume kodus kaupa selga proovida puhta lõhnastamata ja kreemitamata naha peale, aluspükste proovimine katmata keha peale on keelatud. Rikutud või kandmisjälgedega pesu tagasi ei võeta ja ostusummat ei hüvitata. Peale 14 päeva möödumist kauba kättesaamisest kaupa tagastada ja vahetada ei ole võimalik. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab poe haldaja. Tagastamisel kantakse kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates päevast, millal poe haldaja on kauba kätte saanud. Raha kantakse üle kliendi pangakontole. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et kaup siiski ei vasta tagastatavale kaubale esitatud nõudmistele, kliendile raha ei tagastata.

6) Tellimusest taganemine enne e-poe haldaja poolset tellimuse täitmist

Kui klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne e-poe poolset tellimuse täitmist tellimusest taganeda, kohustub klient võimalikult kiiresti informeerima sellest e-poe haldajat e-kirjaga aadressile info@pesustuudio.ee. E-kirjas tuleb märkida tellimuse kuupäev ja number, millest soovitakse taganeda ning kliendi kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, kontakttelefon). Kui tellimus on e-poe haldaja poolt täitmata, informeerib e-poe haldaja klienti oma nõusolekust tellimusest taganemise suhtes. Raha kantakse üle kliendi pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates tellimusest taganemise soovi kättesaamisest. Kui e-poe haldaja on siiski jõudnud tellimuse täita ja kauba teele saatnud, rakenduvad kauba tagastamisega seotud tingimused.

7) Isikuandmed ja nende kasutamine

Tellimuse vormistamisega annab klient selge ja teadliku nõusoleku e-poe haldajale oma isikuandmete töötlemiseks. Tellimuse esitamisel kliendi poolt sisestatud isikuandmed kantakse e-poe kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks kliendile. Registreeritavate isikuandmete hulka kuuluvad: ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, e-posti aadress, kliendi sünniaeg, kauba tarnimisviis ja kasutatud makseviis. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kohaletoimetamiseks, võib edastada transporditeenust osutavale ettevõttele. E-poe haldaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, neid muuta ja registrist kõrvaldada. Klient annab e-poe haldajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse vormistamisel sisetatud e-posti aadressil juhul, kui klient on märkinud vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

8) Kasutustingimustega nõustumine

Kasutustingimustega tutvumine on kliendile kohustuslik. Tellimuse vormistamisel märgib klient linnukesega vastavas aknas “Nõustun kasutustingimustega”, mis kinnitab seda, et klient on tutvunud kasutustingimustega, neist aru saanud ja nõustub nendega.

9) Pretensioonide käsitlemine

Defektiga kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale pretensioon ühe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui ühe nädala jooksul alates defekti avastamise päevast. Et pretensioone oleks lihtsam lahendada, peaks tarbija säilitama ostudokumendid, mis tõendavad, et kaup on ostetud pesustuudio.ee e-poest. Pretensiooni võib esitada tootmisdefekti või materjalidefekti kohta. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast. Vajadusel laseb e-poe haldaja teha tootele tootjapoolse ekspertiisi defekti olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks. Kliendil on õigus nõuda täiendava tasulise sõltumatu ekspertiisi teostamist, kui ta ei ole nõus tootja poolt teostatud ekspertiisi tulemustega. Pretensioon ei kuulu lahendamisele, kui tootja tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül. Kui pooled nõustuvad, et pretensioon on põhjendatud, asendab e-poe haldaja defektse toote kvaliteetse tootega. Juhul kui pretensiooni aluseks oleva toote tootmine on lõpetatud, on e-poe haldajal õigus kliendi nõusolekul asendada defektiga toode samaväärse kvaliteetse tootega.